слушне зауваження, котре, справді, приходить з досвідом, та на особистому прикладі, я навчився перед тим, як прийняти рішення, максимально інформативно розібратись у питанні, стосовно котрого, планується прийматись рішення, неважливо, чи це покупка бойлера, чи похід по 3-х денному туристичному маршруту, чи бронювання номеру в готелі...
стараюсь вивчити максимум інформації, наскільки дозволяє час і можливості, проконсультуватись з експертами, як мінімум кількома, котрі компетентні у даному випадку і тільки тоді приймати рішення, але то моя суб'єктивна позиція, тактика, так би мовити, у прийнятті рішень, бо на досвіді вже знаю, що прийняті "емоційні рішення", часто були не зовсім тим, що потрібно.
тому навіть із реалізацією власної справи в глобальній мережі, і відповідно, подальшого вдалого ведення справи, необхідно, як мінімум, розібратись в таких питаннях:
0. як конкуренти ведуть справи
1. як зручно і комфортно буде покупцеві на твоєму сайті оформляти замовлення
2. стиль магазину (концепт)
3. якість (інформативність) товару\розділу
4. наскільки важко\легко буде керувати\обробляти даними в магазині, та підтримка актуальних даних
5. просування в пошукових системах\соц. мережах
так, часто підсовують "джентельменський набір", або, як я часто чую, "а-ля експерти" рекомендують "мастхев"... і пішов перелік модулів, котрі пришвидшать відкриття шопу. для швидкого старту, або здачі фрілансером MVP і забрати швиденько свій гонорар
, а далі, хоч потоп.
це стандартна практика, але вона вже в минулому, те що ОС безкоштовний двигун для комерції зовсім не значить, що магазин на ньому теж варто піднімати на безкоштовних чи мінімальному наборі модифікаторів\темплейтів, хоча багато "шоп-мейкерів" за 300$ якраз і пропонують саме такий от "джентельменський набір", попередньо налаштований, відповідно низька планка бюджету входу не гарантує, що за 300 у.о. твій бізнес зайде у нішу і стане конкурентноспроможнім, проте, я часто зустрічаю, тих, хто "пробує" свої зусилля, по типу, "та поставлю, напарсю товарів, на варезнику повстановлюю модулі, може щось і буде... бо не хочу на дядю працювати",
отак і самі до кінця не розуміють, що вони хочуть, і программісту\дизайнеру не знають, що за задачу ставити, мотивуючи відсутність інформації небажанням розібратись та переставленням відповідальності на останніх, по типу "тижпрограмміст, тобі краще знати що мені потрібно в магазині" і отримують відповідне рішення, доводячи роками до ідеалу свій магазин.
тому повторюсь, якщо справді впевнений власник бізнесу, на 80% готовий створити в цифровому світі свій електронний каталог товарів\послуг, тоді йому, насамперед, варто розібратись в тому, що і як саме він хоче продавати
, як мінімум по списку, що описав вище, в ідеалі, коли бізнес готовий і є тальки потреба його "оцифрувати", оце вже зовсім інший підхід і з такими замовниками, мені любо працювати, з особистого досвіду, коли перед початком проекту, ти в захваті від того, наскільки продуманим є проект і мені, як спеціалісту по створенню коменрційних проектів, цікаво б було реалізувати такі нестандартні рішення. ось чому такі проекти мають більший шанс вийти на конкурентий ТОП у видачі, тому що там багато чого передбачено і продумано