тобто в такій ситуації краще використовувати OP2.3? Я не дуже в курсі перспектив опенкарту. На скільки це правильне було б рішення з вашої думки?
Трошки не в тему, проте зустрічав на своїй практиці кілька разів власників магазинів, котрі проектували структуру свого магазину саме під сподобавшийся шаблон, ніколи не розумів цієї аргументації!
Так, зовнішня стилізація магазину, це овер 80% продаж! Серйозно, коли потенційний покупець заходить до Вас у магазин (он-лайн), то за кілька секунд він складає враження, чи залишиться він тут і продовжить, чи закриє і пошукає далі, це вже UI\UX практика, проте це є так, тому надавати значення зовнішньому виду магазину - важливе рішення!
Проте, робити з магазину аби що, не маючи чіткого розуміння, як буде вестись облік товарів, замовлень, клієнтів... оброблятимуться дані, массово оновлятись, робота з фідами, інтеграції, тощо. Тут вже випливає аккуратно інший фактор, котрий якраз складає тих 20%, котрі потрібні для отримання максимальної конверсії: це функціонал + оптимізація (SEO в тому ж числі) + грамотна комбінація модулів саме під версію ядра ОС, показником корректності котрої є чистий журнал помилок.
Щодо шаблону і який вибрати, то тут рекомендація одна: звернутись до дизайнера, сформувати концепт сайту, відверстати в HTML макет, оптимізувати та адаптувати під вибрану версію опенкарту. Так, вийде дорогувато, проте - це Ваш бізнес, де неможливо не інвестувавши добряче, отримати хороший інструмент для торгівлі. Ось це, на мій погляд, ідеальний варіант магазину.
Якщо тезистно, то ось рекомендація по інновації:
0. Дизайн (вибір концепту, та відмальовка)
1. Пошук FrontEnd спеціаліста, та верстка в HTML сторінок, відмальованих у п. 0
2. Міграція з 1.5.6.4 на вибрану Вами версію ОС з детальним ТЗ (тех. завданням) при переході (які модулі, який функціонал, логіку... тощо, потрібно перенести на нове ядро ОС)
3. Адаптація HTML макету на нову версію ОС
4. Контрольна перевірка по функціоналу
5. Перехід, сповіщення покупців, маркетинг, конверсія.