Модуль "Отзывы" для Brocart (Брокарт)

  • Автор темы yura_co
  • Дата начала
yura_co

yura_co

master
#1
В последнее время всё чаще люди обращают внимание на отзывы при покупке товара или услуги.
В связи с эти предлагаю рассмотреть модуль отзывов, что в нем должно быть и как это работает.
Лично моё видение, модуль должен состоять из 3х частей:
1.Генерация отзывов
2.Захват клиента
3.Мотивация написать отзыв

Теперь немного более подробно по пунктам:
Генерация отзывов - эта часть модуля должна отвечать за генерацию отзывов, выставления рейтинга товара и проверять наличие отзывов в карточке товара.
Захват клиента - эта часть отвечает за возврат клиента на сайт при попытке покинуть страницу, выдавая попап окно с предложением посмотреть отзывы на просмотренный товар, переводя клиента в отзывы (при согласии) и вот тут как раз и нужен генератор отзывов, чтобы не перекидывало покупателя на пустую страницу.
Мотивация написать отзыв - Если человек перешел в отзывы и всё же пытается уйти с сайта. догнать его предложением поставить вопрос или написать отзыв, так же напомнить покупателю о написании отзыва с уведомлением на e-mail и вайдер (возможность настройки)

Вот вкратце так вижу это я и предлагаю обсудить Ваше виденье подобного модуля и углубиться более детально по каждому пункту.
 
Baco

Baco

architect
#2
Хороша тема, давайте теж окремо розглянемо функціонал для адмінки і окремо на вітрині.
  • яке базове значення повинно відобразитись першому користувачу (налаштування, мультимовність, авторизуватись, завантажити файл...)
  • мікророзмітка (товарів) з відгуками !однозначно
  • щодо генератору, то потрібно описати алгоритм побудови, маю нариси (жіночі та чоловічі імена на ру та укр, є функція провідмінку, та звернень по типу "ми", логіка в 3-х різноманітних позиціях: я (ч\ж\ми) і в залежності від відмінку, проставляти закінчення до "словника", в котрому будуть строго відібрані слова [прикл.:купи], в котрих в різних відмінках потрібно додавати "-в, -ла, -ли", щоб вийшло по логіці: вибір статі => вибір імені => [алгоритм підбору по словнику*] => тематика => result.
  • що потрібно зберігати в базі та як модерувати відгуки
  • капчі, або логічні задачки з csrf
  • можливість відповідати на відгук
  • розширений рейтинг (швидкість доставки, якість обслуговування...)
 
ТС
yura_co

yura_co

master
Топик Стартер #3
капчі, або логічні задачки з csrf
з приводу капчі навіть не знаю, чи потрібна вона у відгуках, можливо достатньо перевірки вводу з клавіатури? порівняти кількість натиснутих клавіш та фактично бо як на мене, відгуки й так не хочуть писати а ще й ускладнювати цей процес....
 
Baco

Baco

architect
#4
заспамлюють сильно, я відсотків з 5 показую на офіційному сайті відгуки, решта - спам-боти, думаю якщо з налаштуванням і можливістю відключати капчі по своїм параметрам, всі будуть у виграші?!
 
ТС
yura_co

yura_co

master
Топик Стартер #7
@Baco, ради цікавості зробив аналіз конкурентів і виявилось що в 2х тематиках конкуренти з топ10 не мають капчі в відгуках. з цього виходить що або модерується кожний відгук. або захищаються інакше ну або ж самі друкують відгуки. То ж з приводу захисту від спаму велике питаня, як правильно від ньго захиститись. можливо потрібно галочку вкл/викл капчу але потрібно розглянути і альтернативні варіанти, щоб не ускладнювати написання відгуків для тієї крихти покупців які вирішили залишити позитивний відгук ( негативний то точно пройдуть будь які перешкоди)
PS. Доречі ще донадавну безкоштовний модуль (зараз платний) "Антиспам у формі зворотнього звязку" відмінно справляється зі спамом
 
ТС
yura_co

yura_co

master
Топик Стартер #9
Я думаю, щр він став за кошти, бо "достали" підтримкою
ну на безкоштовний мод має бути платна підтрамка але мене більш здивувала зміна :
  • Системные требования
    PHP 5.4 - 7.4; Ioncube Loader 10.0 и выше
 
Твой e-mail адрес не будет опубликован. Он нужен для подтверждения сообщения !
Вверх